pasek muzyczny

środa, 10 maja 2017

Konkurs!


Siemanko kochani. Z pewnością większość was chciałaby konkurs zamiast kolejnej serii, dlatego też czemu by nie spróbować ;) Oczywiście jest on dla każdego kto chce pokazać co potrafi lub po prostu świetnie się bawić. Może także pochwalić się jak świetnie rysuje. Żeby jednak było sprawiedliwie to muszę dla zasady przypomnieć reguły. Co prawda nie wszyscy za nimi przypadają, ale co by było gdyby ich nie było XDD Waszym zadaniem w owym konkursie jest wykonanie niezwykłych rysunków w tylko wyłącznie waszym stylu. Coś jakby fanart xD Rozumiecie nie? Jakby niepowtarzalnego, zaczerpniętego od was. Chyba w poprzednim poście wspomniałam, że możecie wykorzystać książki, internet i co tam tylko chcecie to już wasz wybór. Jeśli chodzi o techniki to macie do wyboru klasycznie, czyli kredki itd lub programy graficzne. Zauważyłam, że teraz w internecie są coraz popularniejsze właśnie te programy a może się mylę? Nwm. Pozostaje jeszcze termin, myślę że jakieś 2 tygodnie wystarczy co nie? Spójrzmy, może by tak od 15 maja do 28. Rysunki przysyłajcie na mój adres email, ten co zawsze: marysiabanach55@gmail.com. Wychodzi na to, że to wszystko z mojej strony. Mam nadzieję, że konkurs wam się spodoba i weźmiecie w nim udział. Pamiętajcie, że to konkurs, w którym mogę pokazać nie jedną pracę, ale nawet wszystkie zobaczymy ile osób się zgłosi oby jak najwięcej. To do zobaczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz