pasek muzyczny

wtorek, 25 kwietnia 2017

#2 Rysunek Marinette



Hi wszystkim. Poprzednio pisałam i pokazałam wam jak można na szybko narysować Adriena - głównego bohatera tej kreskówki w programie graficznym . W tym poście dalsza część tego, tylko tym razem Marinette. Zdecydowałam się pokazać je w serii.
Kto lubi rysować w tego typu programach z pewnością będzie ciekaw, zatem przejdźmy do niego:



Właściwie nie wiedziałam czy pokazać wam także Marinette, ale czemu nie? W sumie na razie nie mam pomysłu co innego umieścić, ale spokojnie coś wymyślę. Wyobraźnia jeszcze jest XDD
Jak wspomniałam we wcześniejszym poście dziewczyna, która rysowała Adriena narysowała też Marinette. Używanie takich programów zajmuje trochę czasu, trzeba poświęcić większość czasu na zapoznanie się z nim, odkrycie go, wypróbowanie i dopiero wtedy zabranie się na poważnie do rysowania. Nie przedłużając obejrzyjmy filmik:






Trwa prawie 11 minut tak jak poprzedni. Możemy zauważyć w nim jak płynnie porusza swoją kreskę a przecież to nie takie łatwe. Pierwszą rzeczą o której trzeba pamiętać to właściwe dobranie linii, aby nie była ani za cienka ani za gruba. To najważniejsze, bo inaczej praca wyjdzie źle i będziemy musieli zaczynać ją od początku. Drugą rzeczą jest oczywiście paleta kolorów o której trzeba zawsze pamiętać, zresztą tak jest łatwiej. A resztę już znacie. To chyba wszystko na dzisiaj ;))



Jak się podobał kolejny post z tej serii?
Moim skromnym zdaniem następny przepiękny rysunek
A wy co sądzicie?
Paaa <3


1 komentarz: