pasek muzyczny

wtorek, 2 maja 2017

#1 Najlepsza 5 Artów z Biedronką i Czarnym Kotem




Hej moi drodzy. Zapraszam na kolejną serię z mojej strony, w której także możecie wziąć udział. Tym razem ocenianie artów i wybranie jej najlepszej 5.  Tej serii zamierzam urządzić 3 części.
Ciekawi, jakiej? To zaczynamy:



Numer 5


Na 5 miejscu znalazł się ten oto art. Widzę na nim w zbliżeniu piękne oczy Biedronki, które niezwykle lśnią za czerwoną maską w czarne kropki. Oceniam go na 5/10


Numer 4


Cudowny art, który ma numer 4. Najbardziej mi się w nim podoba ten napis, który brzmi: "It's you, it's always going to be you oraz fioletowe tło. Spójrzmy też na różowe - zielono linie otaczające Adriena i Biedronkę wraz z miraculum, po prostu magiczne. Jego ocena to 8/10


Numer 3


Na 3 miejscu i arcie ponownie widoczni są Biedronka i Czarny Kot w dosyć ciekawej pozie. W tle zauważyć można yin i yang - symbol równowagi, w którym zastąpiono miraculum naszych superbohaterów. Bardziej w tyle niezwykle barwne kolory. Oceniam go na 7,5/10


Numer 2


To jeden z moich ulubionych artów, w którym się zakochałam, ma numer 2  Wygląda niezwykle realnie, dobrze znana scena z parasolką. To wtedy Marinette zakochała się w Adrienie, dlatego też to moja ulubiona scena i odcinek. Jego ocena brzmi 9/10


Numer 1


Ten art zajmuje 1 miejsce, bo najbardziej uchwycił moje serce i ma też w sobie tę dozę tajemniczości, coś co tylko my jesteśmy w stanie się domyślić. Dlatego wnioski już pozostawiam wam. Oceniam go na pełną 10.



A teraz wasza kolej!
Czekam na oceny
I do zobaczenia w kolejnej serii lub poście
<3 <3

2 komentarze:

  1. Moje opinie:

    Numer 5: U mnie 5 miejsce zajmuje art nr 2. Jego technika jest podobna do grafiki serialowej, aczkolwiek według mnie nie ma ,,tego czegoś'', czyli finezji.

    Numer 4: U mnie 4 miejsce zajmuje tw nr 3. Bardzo ładny, z symbojem Ying-Yong. Kolorowe tło, jednakże trochę ,,mroczny''. Co do finezji, to tu jest już lepiej.

    Numer 3: U mnie 3 miejsce zajmuje nr 4. Jest romantyczny, co bardzo mi się podoba. Co do napisu, jest ekstra. Finezja tu też jest.

    Numer 2: To twój numer 1. Dlaczego? Rażące kolorki. Zbytnie nasycenie, Jednak pełen tego czegoś.

    Numer 1: To twój numer 5. Ja po prostu lubię, gdy oczy bohaterów są dobrze widoczne... Niby takie małe, nieznaczne zdjęcie, a jest PRZEPEŁNIONE FINEZJĄ!!! Dlatego często robi się zdjęcia oczu. Niektóre są naprawdę sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że każdy ma swoją opinię :) Gdyby było inaczej, nikt by nie miał własnego zdania <3

    OdpowiedzUsuń