pasek muzyczny

sobota, 22 kwietnia 2017

Zapoznajmy się z bohaterami kreskówki Miraculum: Biedronka i Czarny Kot




Witajcie moi drodzy w pierwszym poście z mojej strony poświęconym kreskówce w której już dawno temu się zakochałam ;) Nwm czy napisałam wcześniej, ale właśnie o tej bajce zamierzam pisać. Gdy tylko o niej usłyszałam nie byłam w stanie oderwać się od żadnych odcinków a jak było z wami? Słyszeliście o niej? A może odwrotnie? Więc na tym blogu na pewno znajdzie się mnóstwo newsów, informacji dzięki którym poznacie bliżej bohaterów tej bajki. Zatem przejdźmy do posta, którego dla was przygotowałam:





Marinette Dupain - Cheng/Biedronka

Marinette to główna bohaterka serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot, córka Toma i Sabine, zakochana w Adrienie Agreste. Zazwyczaj wesoła, radosna, pomocna ale także niezdarna. Uwielbia projektować oraz kocha swoją rodzinę i przyjaciół całym sercem. Jej najlepszą przyjaciółką jest Alya. Dzięki kwami o imieniu Tikki może się przemienić w Biedronkę - superbohaterkę o mocach szczęścia.





Adrien Agreste/Czarny Kot

Jest drugim głównym bohaterem kreskówki Miraculum: Biedronka i Czarny Kot, syn Gabriela Agreste, zajmuje się modelingiem. Adrien to charyzmatyczny i miły chłopak, lubi się bawić ale  zazwyczaj jest poważny i posłuszny. Choć jest przyjazny to tylko przyjaciele mogą poznać jaki naprawdę jest. Dzięki kwami o imieniu Plagg może się przemienić w Czarnego Kota - superbohatera o mocach nieszczęścia i niszczenia.





Tikki

Kwami połączone z miraculum Biedronki, którego właścicielką jest Marinette. Zawsze pomaga dziewczynie przemienić się w super bohaterkę i zwalczyć zło zagrażające Paryżowi. Tikki jest spokojna, urocza, wesoła i miła a także mądra o czym dowiadujemy się dzięki jej niezwykłym pomysłom. Z chęcią udziela porad Marinette, gdy ta ma problemy z których trudno jej wyjść. Jest bardzo ostrożna, dba o to by nikt jej nie zauważył.





Plagg

Kwami połączone z pierścieniem Czarnego Kota, którego właścicielem jest Adrien. Pomaga chłopakowi przemienić się w superbohatera, aby mógł zwalczyć zło zagrażające Paryżowi. Plagg jest złośliwy, leniwy i zawsze w złym humorze. Kocha jeść ser, zwłaszcza Camembert. Jest to jedyny sposób na przekupienie kwami, który stosuje Adrien.



Kochani to by było na tyle ;))
Mam nadzieję, że podobał się wam ten niewielki post, opisałam tylko czterech bohaterów bo większość chcę dać w stronach.
Napiszcie w komach co sądzicie
Do kolejnego <3


~ Melody Dream

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz