pasek muzyczny

niedziela, 23 kwietnia 2017

#1 Szybki rysunek Adriena



Hejka wszystkim. Zapraszam do przeczytania dzisiejszego posta, w którym skupię się na pokazaniu wam jak narysować na szybko jednego z głównych bohaterów powyższej kreskówki:


Przeglądając główny kanał tego serialu na Youtubie natrafiłam na pewien filmik, w którym mamy pokazane jak rysować na komputerze postać Adriena. Na filmiku ujrzymy, że rysunek bohatera robiony jest w programie Photoshop, jeśli macie ten program możecie spróbować go narysować. Rysowanie na komputerze nie wydaje się wcale takie trudne jak myślisz, wystarczy tylko spróbować a być może przekonasz się że to jedna z rzeczy którą polubisz. Tak, próbuje was zmotywować xD co mi samej łatwo nie przychodzi. Zatem obejrzyjmy go:




Powyższy filmik trwa 11 minut, rysowany jest przez pewną dziewczynę widać że ma talent. Nie każdy go ma :) Jak wcześniej wspomniałam narysowany na szybko, to sukces że zmieściła się w tak krótkim czasie, zazwyczaj to dłużej trwa. Muszę przyznać, że naprawdę ładnie jej wyszło narysowanie Adriena. Tym samym na tym kanale znajduje się także rysunek Marinette i to autorstwa tej dziewczyny. Prawdę mówiąc nie wiedziałam, który filmik wam pokazać ale wreszcie zdecydowałam się na Adriena. Chyba że chcecie, aby także pokazała wam Marinette ale raczej wątpię,chyba nikt by nie chciał tego samego prawda?



To już wszystko :))
Co sądzicie o tym poście?
Ja jestem zachwycona tym rysunkiem a jak w wami?
Koniecznie napiszcie 
<3 <3
Paaa


1 komentarz: