pasek muzyczny

wtorek, 30 maja 2017

Emisja serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot



Hej, moi drodzy. Dzisiaj zwięźle i krótko, zapraszam do przeczytania:
Moja przyjaciółka mi zaproponowała, bym pokazała wam na jakim kanale oraz o jakiej godzinie mamy przyjemność oglądać tą bajkę. Mam nadzieję, że się spodoba bo chyba każdy chciałby wiedzieć gdzie jest taka możliwość ;)  Uważam że to naprawdę przydatna informacja, wiedzieć co i jak. 

Otóż Miraculum: Biedronka i Czarny Kot emitowany jest ( co akurat się nie zmieniło xD) na Disney Channel codziennie od poniedziałku do piątku o 20:30. 
Na Disney Channel są transmitowane naprawdę ciekawe bajki oraz seriale jak np. Soy Luna czy Lodge w tym miejscu napisałam wam jedne z moich ulubionych. Ale co tam będę wymieniać XD Być może wy także macie swoje ulubione. Więc to okazja by je napisać i pochwalić się za co lubicie ten kanał czyż nie? 


To by było na tyle odnośnie tego posta. 
Do kolejnego.
Na razie.
<3 <3

1 komentarz:

  1. Ja najbardziej lubię Blog na cztery łapy i Jessy. A jeśli chodzi o nickleodion to najbardziej lubię Nicky, Ricky, Dicky i Dawn XDDDD

    OdpowiedzUsuń