pasek muzyczny

czwartek, 20 kwietnia 2017

Witajcie!

Hejka! Tutaj Melody Dream znana też jako Kayla Earth, ale od niedawna już nie. Jak wiecie skończyłam blogować o Winx, nie sprawiało mi radości pisanie o nich, ale od teraz zaczynam powiedzmy "nową przygodę" jakby wszystko od nowa. Postanowiłam wymyślić coś zupełnie innego, coś co będzie się różnić od reszty. I stąd przyszedł mi do głowy pewien pomysł, może być tak połączyć oba ulubione seriale. Chodzi o "Project MC2 i "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot".
Prawdę mówiąc nie wiedziałam na który się zdecydować, który jest lepszy dlatego też postanowiłam połączyć siły wspólnie z Olą a nie przepraszam Avery Attoms ;) A że jestem ogromną fanką "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot" nie mogłam przepuścić okazji, by nie skorzystać :)) Co prawda nie ma za dużo newsów o tej kreskówce, ale zawsze znajdzie się jakiś pomysł co nie?? Kochani postaram się jak najczęściej umieszczać posty, na szczęście jutro ostatnia część egzaminów ,więc swój czas wolny mam nadzieję, że spędzę tutaj. Jestem dobrej myśli co do tego bloga, czy wam się spodoba to już zależy od was samych :) Mój styl pisania nie jest doskonały innym się podoba, innym nie, po prostu robię to co kocham, nie byłabym w stanie tego opuścić. Muszę przyznać, że w każdym poście potrafię się rozpisać o czym nie miałam pojęcia, nie wiedziałam że tak potrafię. To by było na tyle odnoście powitania na tym blogu.


Do zobaczenia
:))
<3

                                                           ~ Melody Dream

2 komentarze: