pasek muzyczny

piątek, 30 czerwca 2017

Niespodzianka

Heja wszystkim. Otóż dziś jest dokładnie 30 czerwca, co oznacza koniec miesiąca jak i też pewną niespodziewaną "surprise" dla was. Myślę, że większość z was może się zdziwić ;) Prawdę mówiąc ten blog jest naprawdę świetny, jednak jest pewne ale które niestety znalazło się. Lubię pisać na tym blogu, ale to nie wypełniło tej pustki po Winx, które mają szczególne miejsce w moim sercu <3
Więc założyłam ponownie blog o czarodziejkach, pewnie się nie zdziwiliście XDD Jednakże taka moja decyzja :)) Tytuł bloga nosi nazwę "Magiczne Winx".
Postaram się wyjaśnić powody mojej decyzji dlaczego właśnie tak a nie inaczej  na tym nowym blogu. Co prawda jest coraz mniej blogów o Winx Club, straciły to swoje "coś", ale ja chcę spróbować i zaryzykować ten ostatni raz. Czemu nie? Prawda? Na razie tylko tyle, nie będę zdradzać niczego więcej. Odnośnie tego bloga, jeszcze zobaczymy.


A teraz zapraszam na mojego bloga:



Zatem kończę na razie na tym i do zobaczenia <3 <3


Pisała wasza
~Melody Dream

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz