pasek muzyczny

wtorek, 23 maja 2017

Kolorowanie z Biedronką


Hej. Piszę dzisiaj, ponieważ cały tydzień mam zajęty a końcowymi ocenami a to prezentacjami. W końcu trzeba się postarać na koniec roku. Ci co kończą gimnazjum doskonale to rozumieją :)
I dlatego też nie będę miała czasu, by w któryś dzień napisać, takie krótkie info.
Dziś mam dla was dosyć krótki i zwięzły post ;) W sumie nie mam za bardzo pomysłów odnośnie biedronki, bo jak wiadomo chociaż nie do końca premiera 2 sezonu tej bajki zapowiadana jest na lato 2017. Jednakże premiera miała się odbyć w maju, w nieoznakowanym kraju ale została przełożona przez twórców, dokładnie nie wiemy czy na tej liście znajdzie się Polska. Miejmy nadzieję, że tak. Musimy czekać tak długo, bo twórcy mieli taki kaprys i zdecydowali się wyreżyserować aż 2 sezony naraz, czyli 2 i 3. Jednak to nie zależy od nas. Ale się rozpisałam, znowu XDDD Wystarczy, przejdźmy do posta:


Otóż jak widzicie w tytule chodzi o kolorowanki. Znalazłam je na oficjalnej stronie tego serialu, zawsze mówię że kolorowanie zabija nudy, przynajmniej warto spróbować. Czasem dobrze tak oderwać się od rzeczywistości i pogrążyć się w kolorach i barwach co nie xD  Oto one:



Niestety kochani nie było innej opcji, by inaczej zrobić. Zatem jeśli chcecie skorzystać z tych kolorowanek koniecznie je wydrukujcie i bierzcie się do dzieła ;) A ja mówię do zobaczenia, pa pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz